ویژگی‌های مربوط به کاربران
چندکاربره
بسته به نوع داشبوردی که انتخاب می‌کنید، قادر خواهید بود تا تعداد کاربرانی را که می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، تعیین کنید. علاوه بر این ممکن است که داشبوردها دارای محدودیت‌هایی برای استفاده‌ی هم‌زمان چند کاربر باشند. درصورتی‌که می‌خواهید افراد مختلفی به داشبورد دسترسی پیدا کنند، حتما از وجود قابلیت چندکاربره در داشبورد خود مطلع شوید.
کنترل اشتراک‌گذاری داشبورد
این قابلیت به این بستگی دارد که می‌خواهید چه میزان از اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید .
داشبوردهای خصوصی تنها اجازه می‌دهند که چند نفر به‌صورت محدود به اطلاعات داشبورد دسترسی پیدا کنند. در اینجا مهم‌ترین ویژگی، داشتن کنترل و توانایی به اشتراک‌گذاری محتوا با همه یا تعداد خاصی از افراد، و تعیین نحوه‌ی انجام این کار است.
ابزار همکاری
ابزار همکاری می‌تواند کمک کند تا کاربران و افراد مختلف با یکدیگر تعامل بهتری داشته باشند. ابزارهای همکاری نیز مانند سایر ابزارها و نرم‌افزارهای مدیریتی، می‌توانند مفید باشند. نرم‌افزار داشبورد مدیریتی علاوه بر داشتن توانایی نظر دادن، ایجاد نمایش اسلاید و به اشتراک گذاشتن معیارهای کلیدی کسب‌وکار، باید دارای ویژگی‌های خودکار همچون توانایی برنامه‌ریزی گزارش‌ها و اطلاعیه‌های مختلف نیز باشد.
مزایای داشبوردهای مدیریتی
ایجاد بستری برای بهبود و پیشرفت مداوم در سرتاسر سازمان یا شرکت شما، اصلی‌ترین مزیت داشبورد مدیریتی است. ازآنجاکه شما قادرید تا میزان عملکرد سازمان خود را اندازه‌گیری کنید، پس می‌توانید آن را بهبود ببخشید. همان‌طور که دوگ کانونت(Doug Conant)مدیرعامل سابق کمپانی کمپلز (Campbell’s) می‌گوید: برای برنده شدن در بازار، ابتدا باید در محیط کار برنده شوید». داشبورد مدیریتی با آسان کردن روند بهبود سازمان‌ها سود آن‌ها را بیشتر می‌کند.
ارزیابی عملکرد برای سنجش برنامه‌های سازمان به‌منظور افزایش بهره‌وریشما می‌توانید با نظارت بر عملکرد تمامی بخش‌های سازمان خود، میزان کارکرد بخش‌های مختلف را بسنجید و آن‌ها را بهتر کنید. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با بررسی مجموعه‌ای اطلاعات مختلفی از سازمان خود، بین شرایط کاری و بازدهی کسب‌وکار خود ارتباط برقرار کنید یا قبل از اینکه مشکلاتی در سازمان به وجود بیاید آن‌ها را حل کنید.
شما می‌توانید با نظارت بر عملکرد تمامی بخش‌های سازمان خود، میزان کارکرد بخش‌های مختلف را بسنجید و آن‌ها را بهتر کنید. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با بررسی مجموعه‌ای اطلاعات مختلفی از سازمان خود، بین شرایط کاری و بازدهی کسب‌وکار خود ارتباط برقرار کنید یا قبل از اینکه مشکلاتی در سازمان به وجود بیاید آن‌ها را حل کنید.
تبدیل تاریخ های خود را در سایت یار به راحتی انجام دهید.
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبیرخانه یا تقویم آنلاین تنها کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

جمعه 30 مهر 1400
بؤلوملر :