سایت یار

3. فقط سوابق شغلی و مهارت های مرتبط را بنویسید.

0 گؤروش
یازار:‌

3. فقط سوابق شغلی و مهارت های مرتبط را بنویسید.
نوشتن هر نوع اطلاعات غیر مرتبط دو دلیل دارد. یا از کوتاه شدن و یک صفحه ای شدن رزومه خجالت می کشید یا به اشتباه فکر می کنید که رزومه طولانی تر، تاثیر گذارتر خواهد بود.
رزومه شما قرار است کارفرما را قانع کند که شما برای آن کار مشخص مناسب هستید. پس از هر دری سخن گفتن نه تنها ارزشی ندارد بلکه فقط باعث گیج شدن خواننده رزومه می شود.
شاید در کارهایی خیلی خوب باشید و مهارت بالایی در آن کار داشته باشید، اما وقتی ربطی به عنوان رزومه کاری تان ندارد، پس نوشتن آن ها هیچ نفعی برای شما ندارد و فقط رزومه را شلوغ می کند.

بهترین تقویم آنلاین در سایت یار
برای کسب اطلاعات در خصوص تبدیل تاریخ میلادی به شمسی یا تاریخ به میلادی تنها کافیست وارد سایت یار شوید.

آردینی اوخو
دوشنبه 29 آذر 1400
بؤلوملر :

استراتژی فروش ۴# : به طور مؤثری از بیش فروشی استفاده کنید

0 گؤروش
یازار:‌

استراتژی فروش ۴# : به طور مؤثری از بیش فروشی استفاده کنید
اگر از بیش فروشی (Upsell)، (تکنیکی در بازاریابی است که در آن فروشنده مشتری را ترغیب می کند تا محصول یا خدمات گران قیمت تر یا محصولی در ارتباط با محصول مورد نیاز خود را خریداری کند)؛ استفاده نمی کنید، یعنی به راحتی از پولی که می توانستید به دست بیاورید، می گذرید. بیش فروشی برای فروش موفق، بسیار مفید است.
وقتی مشتری محصولی را از شما می خرد و هنوز در حال و هوای خرید کردن است، راحت تر می توان محصول دیگری را که مربوط به خرید اصلی است، به او فروخت. بسیاری از افرادی که کسب و کار آنلاین دارند، برای فروش محصولاتشان به شعبه های خود ۱۰۰ درصد حق کمیسیون می دهند. زیرا وقتی فردی محصول تبلیغ شده را خریداری کند، محصول گران قیمت دیگری نیز به عنوان آپ سِل (بیش فروش)، به او پیشنهاد می شود. بسیاری از افراد به همین روش، بیشتر درآمد خود از فروش آنلاین محصولاتی که اطلاعات آنها را از طریق عکس، فیلم یا محتوا ارائه می دهند از (info products) به دست می آورند.

تقویم آنلاین یار بهترین تقویم فارسی در ایران

برای کسب اطلاعات در خصوص فکس اینترنتی یا نرم افزار فروش تنها کافیست وارد سایت یار شوید.



آردینی اوخو
دوشنبه 29 آذر 1400
بؤلوملر :

15. برای هر شرکت می توانید دوباره رزومه ارسال کنید

0 گؤروش
یازار:‌

15. برای هر شرکت می توانید دوباره رزومه ارسال کنید
شما برای شغل رویایی تان درخواست داده اید و برای آن ها رزومه کاری ارسال کرده اید اما هنوز هیچ جوابی از شرکت دریافت نکرده اید و سپس آگهی جدید آن ها را برای استخدام می بینید. حتماً دوباره درخواست کار دهید و رزومه خود را مجدداً برای آن ها ارسال کنید و اصلاً حس بدی نسبت به این کار نداشته باشید چرا که این امری پذیرفته شده و عادی است.
اما رزومه خود را اصلاح کنید و آن را منطبق تر با نیازمندی های آن حوزه کاری و آن شرکت بنویسید تا این دفعه شانس انتخاب رزومه خود برای مصاحبه کاری را افزایش دهید. نوشتن رزومه را با ساخت رزومه رایگان و از طریق رزومه ساز می توانید انجام دهید.

تقویم آنلاین یار تقویمی فارسی برای همه عزیزان
برای کسب اطلاعات در خصوص اطلاعاتی مانند ارسال فکس اینترنتی یا تبدیل تاریخ شمسی به میلادی با jdf تنها کافیست وارد سایت یار شوید.

آردینی اوخو
دوشنبه 22 آذر 1400
بؤلوملر :

2- در نظر گرفتن نحوه کار کردن کاربران با سیستم

0 گؤروش
یازار:‌

2- در نظر گرفتن نحوه کار کردن کاربران با سیستم
لمسدن می‌گوید: یکی از دلایلی که پیاده سازی‌های موفق CRM در سازمان‌­ها اتفاق می‌افتد درگیر شدن همه کاربران با سیستم است نه اینکه تنها کارشناسان فروش یا افراد آشنا به سیستم از آن استفاده کنند. هنگام انتخاب یک سیستم، کاربران واحدهای مختلف سازمان خود را ارزیابی نمایید -پرسنل بازاریابی، فروش، IT، خدمات مشتریان، مالی– و مقدار داده وارد شده توسط آن‌ها را در سیستم جدی بگیرید!
او همچنین بر این نکته تأکید می‌کند که فقط کار کردن پرسنل با سیستم کافی نبوده بلکه چگونگی انجام کارها در سیستم و تمایل کاربران برای استفاده از آن نیز با اهمیت است. به بیان دیگر نگاه و احساس شرکت‌ها به CRM نقش بسیار مهمی در انگیزه کاربران و نحوه استفاده آن‌ها از سیستم CRM خواهد داشت. با در نظر گرفتن نیازمندی‌­ها و اولویت کاربران و انتخاب یک نرم افزار CRM با رابط کاربری آشنا و راحت، شانس بیشتری را برای انطباق سازمانی سریع‌تر و راحت‌تر خواهید داشت.

بهترین تقویم آنلاین خود را با یار تجربه کنید.
برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس اینترنتی یا تبدیل تاریخ شمسی به میلادی php تنها کافیست وارد سایت یار شوید.

آردینی اوخو
شنبه 20 آذر 1400
بؤلوملر :

سیستم بازنشستگی روسیه

0 گؤروش
یازار:‌

روسیه
سن بازنشستگی در روسیه مطابق استانداردهای اولیه اروپایی است. در این کشور متوسط سن بازنشستگی مردان ۶۰ و متوسط سن بازنشستگی زنان ۵۵ سال است. در سال های اخیر در مورد افزایش سن بازنشستگی در این کشور صحبت شده است، ولی از آنجا که امید به زندگی مردان در این کشور اندکی بیش از ۶۰ سال است، این تغییر در آینده نزدیک امکان پذیر نیست.

وزیر اقتصاد و دارایی این کشور در مصاحبه ای اعلام کرد سن بازنشستگی باید به تدریج افزایش یابد و به ۶۳سال برای زن و مرد برسد. همچنین در مورد ضرورت مطالعه بیشتر در مورد وضعیت مالی بازنشستگان هم مسائل تازه ای مطرح شد که هنوز در میان قانونگذاران این کشور در حال بررسی است.

بازنشسته ها در این کشور یارانه های سفر و تخفیف های ویژه برای خرید دارو دریافت می کنند و می توانند از آن برای خرید از سوپرمارکت های زنجیره ای خاص که در روزهای خاص هفته اعلام می شود هم برخوردار شوند. البته سیستم بازنشستگی روسیه درسال های اخیر با بحران های زیادی مواجه و این بحران بعد از تحریم اقتصادی این کشور توسط کشورهای غربی بیشتر هم شده است.

جذاب ترین و به روز ترین تقویم آنلاین در سایت یار 
برای کسب اطلاعات در خصوص تبدیل تاریخ شمسی به میلادی با jdf یا فکس انلاین تنها کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

آردینی اوخو
سه شنبه 16 آذر 1400
بؤلوملر :

۳. خریداران آنلاین روبه افزایشند

0 گؤروش
یازار:‌

۳. خریداران آنلاین روبه افزایشند
استفاده از کانال‌های مختلف خریدهای دیجیتالی، همچنان رو به افزایش است. ۸۷ درصد خریداران برای خرید، شروع به جستجو محصولات مورد نظر خود، در کانال های دیجیتالی می‌کنند ، که این رقم در سال گذشته تنها ۷۱ درصد بوده است. حتی اگر خریداران، محصول مورد نظر خود را در یک فروشگاه غیر مجازی خریداری کنند، به احتمال زیاد از قبل آن را در فضای مجازی جستجو کرده اند.
خریداران به دلایل مختلف به جستجو محصول مورد نظر در فضای مجازی می‌پردازند، دلایلی مانند مقایسه قیمت‌ها، مقایسه برند‌ها، اطلاع از نظرات خریداران قبلی، بررسی میزان موجودی‌ها و موارد دیگر. تنها راه اطمینان از خریداران بالقوه محصولات شما، حضور پر رنگ در فضای مجازی می‌باشد. حتی اگرخریداران به دنبال ساعات کاری فروشگاه و یا آدرس آن باشند، دسترسی به اطلاعات موردنظر از طریق فضای مجازی بسیار اهمیت دارد.

بهترین تقویم آنلاین در سایت یار 
برای کسب اطلاعات در خصوص تبدیل تقویم شمسی به میلادی یا دبیرخانه آنلاین تنها کافیست وارد سایت اینرتنتی یار شوید.

آردینی اوخو
سه شنبه 16 آذر 1400
بؤلوملر :

قابلیت‌ها، خصوصیات و پارامترهای نرم‌افزار آرشیو الکترونیکی-1

0 گؤروش
یازار:‌

قابلیت‌ها، خصوصیات و پارامترهای نرم‌افزار آرشیو الکترونیکی
1.دریافت اسناد الکترونیکی (دریافت فایل‌ها و تعاریف آن‌ها، ارتباط با فراداده، ساختار درختی و فلدری)
2.فراداده‌ها (تعریف انواع فیلدهای مختلف و به تعداد نامحدود)
3.ورود و صدور فایل (Batch Processing، ECE، وب سرویس، XML، Drag & Drop)
4.تشکیل سند (ویرایش، یادداشت‌گذاری و حاشیه نویسی، تقسیم سند، ارتباط بین اسناد)
5.عملیات Check-in/Check-out
6.کنترل ورژن (ارث‌بری، انشعاب، شماره‌گذاری ورژن)
7.جستجو و بازیابی پیشرفته اسناد (جستجوی ترکیبی، جستجو در متن اسناد، ایندکس، مجوز جستجو)
8.ارتباط بین اسناد


بهترین تقویم آنلاین در سایت یار 
برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ و ساعت امروز یا دبیرخانه آنلاین کافیست تنها وارد این سایت جذاب شوید.

آردینی اوخو
سه شنبه 16 آذر 1400
بؤلوملر :

۸ – ارسال پیشنهاد شغلی

0 گؤروش
یازار:‌

۸ – ارسال پیشنهاد شغلی
مرحله ارائه پیشنهاد شغلی یکی از ظریف‌ترین و حساس‌ترین مراحل استخدام است. یک مدیر استخدام کارکشته به خوبی می‌داند که خوب بودن جلسه مصاحبه به این معنی نیست که کاندیدای مورد نظر پیشنهاد شغلی او را می‌پذیرد.
با این حال، کارهای اداری از قبل انجام و فرم‌های مربوطه پر شده باشند و همه چیز برای سومین بار مجدداً بررسی شده باشند، به احتمال زیاد کاندیدای مورد نظر پیشنهاد شغلی را می‌پذیرد.
در این مرحله، بهتر است دست کارشناس منابع انسانی خود را کمی باز بگذارید تا در صورت نیاز بتواند پیشنهاد شغلی بهتری ارائه کند. این چیزی است که کاندیدا انتظار دارد و دقیقاً همان چیزی است که باید اتفاق بیافتد.
به روز ترین تقویم آنلاین در سایت یار 
برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ و ساعت امروز یا میلادی به شمسی تنها کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

آردینی اوخو
جمعه 12 آذر 1400
بؤلوملر :

نحوه نوشتن سوابق تحصیلی در رزومه تحصیلی

0 گؤروش
یازار:‌

نحوه نوشتن سوابق تحصیلی در رزومه تحصیلی
در این بخش سوابق تحصیلی خود را به ترتیب زمانی معکوس از آخرین و بالا ترین مدرک تا قدیمی ترین مدرک دانشگاهی خود بنویسید. برای هر بخش نیز مقطع تحصیلی، نام رشته تحصیلی، نام دانشگاه و موسسه آموزشی و عنوان پایان نامه ی خود را بنویسید.

تذکر مهم:

تمام لیست هایی که می خواهید در سی وی (رزومه تحصیلی) خود بنویسید، باید دارای ترتیب زمانی معکوس باشد.
دلیل این هم کاملاً مشخص است. به عنوان مثال در مقالات یا کنفرانس ها، هر چه جدیدتر باشند، مطالب به روزتری در آنها ارایه می شود؛ یا در سوابق آموزشی و تدریس، سوابق تحصیلی و سوابق شغلی هر چه زمان بگذرد سطح شما در آن ها بالاتر می رود، پس طبعاً جدیدترین ها باید بالاتر از قدیمی ترها نوشته شوند.

بهترین تقویم‌آنلاین در سایت یار 
برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ امروز چندمه یا فکس اینترنتی تنها کافیست وارد این سامانه جذاب شوید.

آردینی اوخو
جمعه 12 آذر 1400
بؤلوملر :

درباره من

0 گؤروش
یازار:‌

درباره من
اولین بخشی که در رزومه بالا نظر شما را جلب می کند، بخش درباره من است. توصیف خلاصه، خلاصه رزومه و پروفایل رزومه نام های دیگر این بخش از رزومه است. این قسمت یکی از مهم ترین بخش های رزومه شما است. شما در این بخش باید بگویید چند سال سابقه کار سئو دارید، مهم ترین مهارت ها و قابلیت های شما چیست و اگر دستاوردی هم داشته اید باید در آن بخش بنویسید.
مدیری که رزومه شما را در دست دارد، وقت زیادی برای خواندن آن نمی گذارد و یک نگاه کلی به رزومه می اندازد؛ به همین خاطر ممکن است آن طور که باید، شما و توانایی هایتان را نشناسد؛ به همین خاطر بهتر است خود شما در دو سه خط مهم ترین اطلاعات رزومه را جمع آوری کنید و آن را همان ابتدای رزومه در اختیار خواننده رزومه قرار دهید.

بهترین تقویم آنلاین در سایت اینترنتی یار 
برای کسب اطلاعات در خصوص شمسی به میلادی یا تاریخ امروز تنها کافیست وارد این سایت اینترنتی شوید.

آردینی اوخو
جمعه 12 آذر 1400
بؤلوملر :